14 قاتل تری گلیسرید بالا را بشناسید!(راهکار های طلایی درمانی تری گلیسرید)

نقش ویتامین B12 در ساختن DNA در تمام سلول های بدن اهمیت دارد، ولی از همه بیشتر در گلبول های قرمز که با سرعتی معادل 200 میلیون در دقیقه تولید می شوند، اثر دارد.چون گیاهان قادر به سنتز این ویتامین نیستند، بنابراین فقط در منابع حیوانی یافت می شود. 13- مصرف پروتئین را افزایش دهید، ولی مصرف مواد شیرین، نمک و مایعات را کاهش دهید. خوردن فیبر زیاد میتواند به کاهش وزن کمک کند؛ با این حال، نوع فیبر نیز اهمیت دارد. حتی نوشیدنی هایی که با عنوان نوشیدنی سالم در بازار عرضه میشوند هم گاهی حاوی مقدار زیادی قند افزودنی هستند.

چندین نوشیدنی حاوی مواد شیمیایی و ترکیباتی هستند که می تواند به بهبود این سطوح کمک کند. مغز کالری مایع را مانند کالری جامد ثبت نمیکند، بنابراین وقتی نوشیدنی های حاوی قند افزوده مصرف میکنید، میزان کالری بیشتری هم جذب میکنید. وقتی ترکیبات امپیسی را با مکملهای شناخته شده مقایسه میکنیم، امپیسی نه تنها چیزی از نظر پروتئین کم ندارد بلکه کالری و چربی آن از خالصترین مکملهای بازار کمتر است!

با وجود اینکه سیر خام به طور کلی بیخطر است، مکملهای سیر ممکن است در برخی از افراد باعث آسیب کبدی شوند. انرژی پایدار را میتوان با خوردن غذاهای سیر کننده ای که حاوی پروتئین، کربوهیدرات های پیچیده و فیبر هستند، تامین کرد. چربی های ترانس با پمپاژ هیدروژن در چربی های اشباع نشده مانند روغن سویا ایجاد می شوند. اغلب مردم میتوانند با تغییر سبک زندگی، مانند تغییر رژیم غذایی به یک رژیم غذایی حاوی پروتئین بیشتر، سبزیجات، میوه و حبوبات و ورزش منظم، چربی شکم را کاهش دهند. بسیاری از تحقیقات بیان کرده اند که قند افزودنی، به دلیل دارا بودن مقادیر زیاد فروکتوز، میتواند به تجمع چربی در اطراف شکم و کبد منجر شود.

تحقیقات نشان میدهد که پروتئین میتواند اشتها را تا 60 درصد کاهش دهد، متابولیسم را روزانه 80 تا 100 کالری افزایش دهد و به شما کمک کند تا مقدار غذای روزانه ی خود را تا 441 کالری کم کنید. اینکار متابولیسم بدن شما را افزایش میدهد و باعث میشود در کل روز انرژی بالایی داشته باشید. شما در این مقاله با ۲۰ روش کاهش چربی شکم و چربی پهلو آشنا خواهید شد. مطالعات همچنین نشان می دهد که این روش یکی از موثرترین اشکال ورزش برای کاهش چربی شکم است.

مطالعات نشان می دهد که این نوع فیبر به شما کمک میکند که بیشتر احساس سیری داشته باشید و کمتر غذا بخورید. چربی های خوب به پایین آمدن سطح کلسترول، بهبود عملکرد مغز و سیری کمک می کنند اما در طرف مقابل خوردن چربی های ناسالم باعث افزایش وزن و بیماری های مزمن می شوند. تحقیقات نشان می دهد که سطح بالای کورتیزول اشتها را افزایش داده و باعث ذخیره چربی های شکمی می شود. بسیاری از تحقیقات به این نتیجه رسیده اند که زمانی که فرد مصرف کربوهیدرات را کم میکند، اشتهایش کم شده و در نتیجه وزنش پایین می آید.

در این روش از چربی که از بدن خود فرد برداشت شده و خالص سازی می شود ،تزریق در محل زیر چشم انجام می شود. برخی از این سیاهی ها موقتی اند یا اینکه برخی از آنها ارثی هستند بنابراین ظاهری دارند که خوشایند نبوده و باعث ناراحتی در فرد می شود. برخی استراتژی های خاص کاهش وزن تمرکز بیشتری روی کم کردن چربی در این ناحیه به نسبت سایر نقاط بدن دارند. این رژیم با تمرکز بر روی مصرف شیر و موز، یک برنامه ی خوشمزه برای شما فراهم می کند.

این بدان معناست که مصرف فیبر حلال تاثیر زیادی روی کاهش چربی دارد. همچنین برخی از افراد به دلیل داشتن یک اختلال ارثی، سطح چربی بالایی دارند. فیبر زیاد موجود در آن، موجب کاهش سطح کلسترول خون و کاهش خطر بروز سکتههای قلبی در بیماران قلبی است. به دنبال تنگ شدن و انسداد عروق، جریان خون در شریان ها متوقف می شود و این امر می تواند منجر به حمله قلبی و یا سکته مغزی شود. افزایش کلسترول با تراکم پایین ( LDL ) منجر به عوارض عروقی به صورت تصلب شرایین ( اترواسکروز) در عروق مختلف می شود که می تواند باعث سکته های قلبی و مغزی شود.

سطح بالای آن ممکن است باعث بالا رفتن احتمال ابتلا به بیماریهای قلبی را افزایش دهد. حتی فقط یک پیادهروی کوتاه هم میتواند به کاهش وزن شما و تنظیم سطح قند خون کمک کند. به علاوه، کارشناسان توصیه می کنند که در طول روز ۸ تا ۱۰ لیوان آب بنوشید تا انرژی بدن شما تامین شود. اغلب افرادی که رژیم کم کربوهیدرات (رژیم کتوژنیک) میگیرند، میتوانند هرچه میخواهند بخورند اما افرادی که رژیم کم چربی میگیرند، باید به مقدار معینی کالری دریافت کنند. اما در مقابل، افرادی هم هستند که موشکافانه ظاهر جگر، محل عرضه، نوع طبخ و بهداشت ظروف را بررسی کرده و کمتر این غذا راخارج از خانه تهیه می کنند.

هرچند این رژیم، ۵ روزه است، اما ۲ روز دیگر باید به این رژیم ادامه دهید. برای اینکه از حداکثر فواید بذر کتان بهره مند شوید، باید آنرا بصورت آسیاب شده بخرید، و یا حداقل قبل از مصرف، آسیابشان کنید. از فلفل کاین به صورت منظم در پخت و پز خود، هم به عنوان ادویه و هم برای بهره بردن از مزایای سلامت آن استفاده کنید. در صورت تمایل به مصرف طولانی تر بهتر است در فواصل مصرف شوید، دوره های استراحت در نظر گرفته شود.

همچنین این روش با ایمپلنت های صورت که روشی تهاجمی بوده و یک تا دو هفته دوره نقاهت دارد، کاملاً در تضاد است. به گزارش صدای ایران از خبر آنلاین، رژیم غذایی کتو که این روزها طرفداران زیادی هم دارد، تحت مطالعات زیادی قرار گرفته و در بیش از ۲۰ مورد از آنها، این رژیم غذایی برای کاهش وزن مؤثر اعلام شده است. پروتئین همچنین میزان متابولیک شما را بالا می برد و به شما کمک می کند تا در حین کاهش وزن ، توده عضلانی را حفظ کنید. به میزان چشمگیری افزایش می یابد. اینگونه بدن شما وارد فاز کتوزیس – حالتی که در آن بدن شروع به سوزاندن چربی ها به عنوان سوخت اصلی خود میکند – شده و اشتها نیز کاهش می یابد.

مطالعات نشان می دهد که چربی های زنجیره متوسط در روغن نارگیل ممکن است سوخت و ساز بدن را افزایش داده و در پاسخ به کالری زیاد ، چربی ذخیره شده را کاهش دهد. هر دو محصول دارای نشان سازمان غذا و دارو هستند. در هر صورت، هر زمان که ماهیچهها خسته شدند و درد گرفتند، بدن خود را روی زمین قرار دهید و ماهیچهها را شل کنید. این نوع چربی را معمولا می تواند از روی پوست با نیشگون گرفتن لمس کنید. وی افزود: برای از دست دادن چربی، شما باید وزن خود را کاهش بدهید، و از دست دادن وزن، نیاز به سوزاندن کالری بیشتری نسبت به آنچه معمولا می سوزانید، دارد.

معمولا این عارضه با تجمع مایع در شکم، حالت تهوع و کاهش وزن همراه است. این بدان معناست که مقدار زیادی از چربی از دست رفته در رژیم غذایی کم کربوهیدرات، چربی مضر شکم است. این حرکت هوازی برای عضلات سرینی، ران پا، شکم و پشت کمر بسیار مناسب بوده و در عین حال تعادل و همکاری بین این عضلات را مستحکم می کند. مطالعات حیوانی نشان میدهند که گون به تنهایی یا در ترکیب با سایر گیاهان، میتواند به حفاظت در مقابل فیبروز و کبد چرب ناشی از رژیم غذایی پر چرب، کمک کند.

تداوم این وضعیت میتواند یکی از علائم کبد چرب باشد. یک وضعیت خوب به کاهش احتمال کمردرد و گردن کمک می کند. کاهش وزن پایدار که توسط عادت های سالم و تغییر سبک زندگی ایجاد می شود ، کلید دستیابی به نتیجه مطلوب طولانی مدت می باشد. در نتیجه این غدد از فعالیت طبیعی خود خارج شده و چربی زیادی را تولید میکنند. علاوه براین، یک مطالعه به این نتیجه رسید که چای اولونگ کالری سوزی را دو برابر بیشتر از چای سبز افزایش میدهد. این مطالعه بیان کرده که مصرف کربوهیدرات و روغن های تصفیه شده باعث افزایش چربی شکم و مصرف میوه و سبزیجات تازه باعث کاهش چربی شکم میشوند.

در میان کشورهای مختلف، زنان هندی به داشتن شکم های صاف معروفند. البته که نه. داشتن شکمی تخت و صاف نیز در لیست آرزوهای ما وجود دارد. انتخاب های غذایی و آشپزی های چند منظوره در داشتن این شکم تخت بی تاثیر نیست. مصرف پروتئین تاثیر زیادی در کاهش چربی شکم دارد. تراكم بالای آن به دلیل نسبت بالای پروتئین به چربی در مولكول HDL میباشد. این چربی در بدن نوزادان بیشتر از افراد بالغ یافت شده و با افزایش سن، میزان چربی قهوهای در بدن انسان کاهش مییابد. این فیبر ها همچنین ممکن است میزان کالری بدن را که از مواد غذایی جذب می کنید تا حد زیادی کاهش دهد.

بهتر است هر از گاهی و برای چند روز متوالی میزان غذای مصرفی را زیر نظر بگیرید تا متوجه تغییراتی که باید در رژیم خود اعمال کنید، بشوید. چرا که باید مطمئن شوید بدن شما برای این چالش آمادگی کافی دارد یا نه. بسیاری درباره ی خوردن جگر نگران هستند و درمورد اینکه غذای سالمی است یا نه شک دارند.یکی از بیشترین نگرانی ها درباره خوردن جگر، مقدار کلسترول آن است . مقدار کالری و شکر موجود در الکل زیاد است. نکته: در روز سوم حداقل ۱۲ تا ۱۳ لیوان آب تا آخر روز مصرف کنید. البته که منظور ما این نیست که هر غذایی که میخورید را وزن کنید و اندازه بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید