خشکی چشم چیست؟

در هر هفته، ۵تا ۱۰ دقیقه به زمان دوچرخه سواری خود اضافه کنید . با يك سرعت نسبتاً فشرده، طوري كه صحبتكردن برايتان ممكن بوده اما آسان نباشد (كمتر از 80 درصدِ حداكثر توان ضربان قلبتان)، 3 بار در هفته، براي زماني در حدود 2 ساعت تمرین كنيد. تمرینات کششی عضلات بزرگ را پس از هر رکاب زدن انجام دهید و یک روز از هفته را تمرین نکنید. حرکات کششی انجام دهید و به بدن برای بازیابی توان فرصت بدهید.

شما به تمرين جامعتری نياز داريد كه با سوزاندن كالري، چربيها را از بين ببرد. از دیدگاه تئوريک، از دست دادن چربي ساده است: شما بيشتر از آنچه مصرف ميكنيد، نياز به سوزاندن كالري داريد. افرادی که به دنبال افزایش سطح کتون خود هستند. با افزایش مدت دوچرخه سواری، مطمئن شوید که آب و میان وعده دارید تا کربوهیدرات و هیدراته کردن یا آبرسانی مورد نیاز بدن را تأمین کند.

سعی کنید ۳۰ تا ۶۰ ثانیه با سرعت بالا پدال بزنید سپس ۶۰ ثانیه کند برانید . سعی کنید روزی ۱۰ تا ۲۰ دقیقه برای هفته اول و دوم دوچرخه سواری نمایید. برای چند دقیقه در روز دوچرخه سواری کنید یا از دوچرخه ثابت استفاده نمایید. در تمرینات اینتروال با شدت بالا یا HIIT شرکت نمایید. مزيت انجام تمرينات اینتروال در اين است كه شما مقدار زيادي از كالري را در زمان كوتاهي ميسوزانيد و متابوليسم شما تا 12 ساعت بعد فعال خواهد بود؛ به اين معني كه كالريهاي بيشتري را در طول بقية روز ميسوزانيد. براي افزايش واقعي فرآيند سوزاندن كالري، چند تمرين اینتروال را به برنامه خود اضافه كنيد.

بدن ما برای ساخت غشا سلولی، ظاهر حیاتی هر سلول و غلاف اعصاب اطراف آن، احتیاج به چربی داشته و آنرا از چربی خوب بدن تامین می کند. این اسیدهای چرب نمیتوانند در داخل بدن سنتز شوند و باید از طریق رژیم غذایی برای بدن تامین شوند. این کار را در چند هفتۀ اول انجام دهید. با بهبود وضعيتتان، ميتوانيد اين تمرينات را براي مدت طولانيتري انجام دهيد. انجام تمرينات مذكور همچنین به شما كمك خواهد كرد تا براي مدت طولانيتري سواري كنيد، كاهش وزنتان تسهيل شود و ضمناً ميتواند به بهبود وضعيت بدن شما كمك كنند و باعث ميشود راستتر بايستيد و در نتيجه، ظاهر ناخوشايند چربي شكم كاهش يابد.

اطمینان حاصل کنید که به بدن آبرسانی خوبی انجام می دهید و بدن شما برای تمرین آماده است. ویتامین A اضافی که مصرف می کنید برای استفاده های بعدی در جگر ذخیره می شود. راه خوبی برای این است که سرعت خود را در مسافت های کوتاه افزایش دهید، سپس رکاب زدن پیوسته را تا بازیابی توان انجام دهید و مجدد سرعت خود را بالا ببرید. برنامه ریزی کنید تا طی یک دوره 8 هفته ای مسافت رکاب زدن خود را به طور تدریجی افزایش دهید.

لذا، توصیههای پزشکتان را در مورد مدت زمان ناشتا بودن قبل از انجام آزمایش خون جدی گرفته و اگر لازم است از خوردن آب نیز پرهیز کنید. سپس عکس این حرکت را انجام دهید یعنی پاي راست خود را كشيده و زانوي چپتان را با آرنج راست لمس کنید. ارزش این را دارد که میزان کلسترول خود را نیز بررسی کنید ، زیرا این یکی از مواردی است که اغلب علائم کلسترول بالا است. اکثر آنها باکتری هستند و اغلب آنها مفیدند. بعضي از غذاهايي كه تحت عنوان كمچرب شناخته ميشوند داراي سطوح بالايي از شكر بوده و مقدار زيادي كالري را به همراه خواهند داشت كه بدن، آنها را در طول فرآيند هضم به چربي تبديل ميكند.

شايد بهتر باشد در حد متعادل گهگاه از غذاهاي معمولي استفاده كنيد تا اينكه بهسراغ گزينههاي كمچرب برويد. مراقب باشيد كه سوخت تمرينات خود را با كربوهيدراتهايي كه بهآرامي ميسوزند (مانند نانها و پاستاهايي كه از دانه كامل توليد ميشوند) و پروتئينهاي كمچرب (مانند بوقلمون) تأمين نموده و از خوردن زياد هر چيزي با چربي اشباعشدة بالا مانند پنير، كره و شيرينيهاي شكري اجتناب كنيد. در انتهاي سواري طولانيمدت خود، اگر تنها زمان كوتاهي براي تمرين داريد، 6 ست را با تلاش كامل انجام دهيد؛ در حالي كه هر ست 2 دقيقه طول كشيده و 30 ثانيه بين هر كدام استراحت میكنيد.

واقع بین باشید، اگر تمرین را با توانایی انجام سی دقیقه دوچرخه سواری شروع کرده اید برنامه ریزی کنید تا به ازای هر هفته پانزده دقیقه به تمرین خود اضافه کنید. 1 – سوال این است که باید از چه برنامۀ آموزشی استفاده کنید؟ این موضوع علل متفاوتی دارد. فیبر موجود در این مواد شما را سیر نگه می دارد. مصرف درازمدت الکل شایعترین علت این نوع از کبد چرب است، ولی دلایلی دیگری مانند ابتلا به ویروس هپاتیت، بیماریهای ارثی مانند فیبروزکیستیک، کمبود آنزیم ۱- آلفا آنتیتریپسین، گالاکتوزومی و بیماری ذخیرهای گلیکوژن، سندرم ویلسون (تجمع مس در کبد) و هموکروماتوز (تجمع آهن) نیز دارد.

همچنین بهتر است میزان کلسترول موجود در رژیم غذایی محدود شود زیرا می تواند منجر به ایجاد پلاک در دیواره عروق شود. با توجه به رابطه بین کلسترول سرم و بیماری های کرونر قلب (تنگی و گرفتگی عروق تغذیه کننده قلب ) ثابت شده است که کاهش کلسترول پلاسمای خون ، موجب کاهش روند تنگی عروق و در نتیجه کاهش حوادث قلبی ـ عروقی (سکته مغزی ، سکته قلبی) می گردد. رژیمی که حاوی غذاهای سالم و کم چرب باشد، میتواند در عرض سه هفته به طور چشمگیری سطح تری گلیسرید خون را کاهش دهد. بیش از دو یا سه گواوا را در یک روز مصرف نکنید.

پس از مصرف بیش از حد این غذاها خودداری کنید. لازم به ذکر است که این بیماری در بین خانم ها شایع تر است و بیش تر در بین سن های ۴۰ تا ۶۰ سال دیده می شود اما ممکن است همه به آن دچار شوند. است. به همین دلیل احتمال دارد پسماند برخی از این ترکیبات در بافت چرب جگر دام اندوخته و برای سلامت مصرفکننده مُضر باشد. چربي ناخواسته بهراحتي در اطراف كمر تشكيل ميشود اما دوچرخهسواري ميتواند به شما كمك كند تا چربي شكم خود را از بين برده و تناسب اندام خود را بازیابید.

روزانه ۱ تا ۳ بار میوه مصرف کنید. سعی کنید در مسیر های جدید ، سرعت های متفاوت و زمان های متفاوت روز دوچرخه سواری کنید . با توجه به بیانیه قلب هاروارد، دوچرخه سواری به مدت یک ساعت در روز با سرعت ۱۴تا۱۵. آیا یک تخم مرغ در روز به اندازه کافی پروتئین دارد؟ دمنوش یونجه منبعی غنی از پروتئین و فیبر است که احساس سیری را در فرد بالا می برد.

دیدگاهتان را بنویسید